سامسونگ و صعود به قله های موفقیت

تاریخ ارسال : 1400/08/15

برند سامسونگ که تاثیر بسزایی در رشد توسعه اقتصادی، سیاسی و حتی فرهنگی کره جنوبی داشته است، فعالیت خود در بخش لوازم الکترونیک را در سال 1969 آغاز کرد و بعد از گذشت تقریبا 20 سال توانست اولین گوشی موبایل خود به نام SH-100 را در بازار کره جنوبی عرضه کند. تولید این محصول را می توان نقطه آغاز پیشرفت های چشمگیر این شرکت در صنعت تولید گوشی های هوشمند محسوب کرد.

از سامسونگ میتوان به عنوان گوشی برای تمامی نسل ها یاد کرد گوشی هایی که در تمامی سال های زندگی ما حضور داشته اند از زمانی که کوچک بودیم و سامسونگ گوشی های تاشو و ریلی را وارد بازار کرده بود و در دست تمامی افراد از کوچک تا بزرگ این گوشی دیده میشد و به دلیل بدنه ی مقاوم و کار کردن راحت با آن تمامی اقشار را جذب خود میکرد تا زمانی که گوشی های گلکسی را وارد بازار کرد و به آوازه ای بلند دست یافت و در حال حاضر نیز رقیب قدرتمند کمپانی اپل است و همیشه در صدر لیست قرار دارد و با تولید دوباره ی گوشی های تاشو اما اینبار در قالب گوشی های هوشمند حسابی بر سر زبان ها افتاده است اما حال بیایید روند پیشرفت این کمپانی را پله پله با هم بررسی کنیم

 

برند سامسونگ که تاثیر بسزایی در رشد توسعه اقتصادی، سیاسی و حتی فرهنگی کره جنوبی داشته است، فعالیت خود در بخش لوازم الکترونیک را در سال 1969 آغاز کرد و بعد از گذشت تقریبا 20 سال توانست اولین گوشی موبایل خود به نام SH-100 را در بازار کره جنوبی عرضه کند. تولید این محصول را می توان نقطه آغاز پیشرفت های چشمگیر این شرکت در صنعت تولید گوشی های هوشمند محسوب کرد.

شرکت سامسونگ که در عمل ثابت کرده است همواره نگاه جهانی داشته و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، در سپتامبر 1998 با گوشی موبایل SGH-600 قدم به بازار های اروپا گذاشت. در گام اول سامسونگ با هدف جذب مشتریان سطح بالا، گوشی SGH-600 را بسیار ساده و تمیز طراحی کرد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه گردید و فروش بسیار بالایی داشت.

 از آنجا که دورنمای اهداف این شرکت فقط کسب بازارهای اروپا نبوده و قطعا سامسونگ برای حضور در بازارهای جهانی برنامه های بلند مدت و ویژه خواهد داشت، در ژوئن 2010 با حضور پر رنگ در عرصه رقابت جهانی تغییرات شگرفی را رقم زد. Samsung galaxy S اولین گوشی اندرویدی این برند می باشد که در آن زمان با اقبال عمومی مواجه شد و سبب شکسته شدن قیمت ها در سراسر جهان گردید.

قطعا روند صعودی و سیر تکاملی گوشی های هوشمند سامسونگ، در پیشی گرفتن محصولات این برند در بازارهای جهانی بی تاثیر نبوده است. به طوری که این شرکت، در سال 2018 با عرضه گوشی های هوشمند گلکسی S9 و GALAXY S9 Plus توانست جهان را غرق در شگفتی سازد و به عنوان سردمدار تولید گوشی های هوشمند اندرویدی پرچم را به دست گیرد. این دو گوشی هوشمند با نمایشگر های جدید infinity و اسپیکر های استریو توانستند رویای کاربران اندرویدی را به واقعیت تبدیل کنند. البته فقط صفحه نمایش این گوشی ها نبودند که در آن زمان جلب توجه می کردند ، بلکه دوربین فوق العاده ای که در این گوشی ها جلوه گری می کرد، آنها را به یک محصول خاص و دوست داشتنی تبدیل کرد. لنز dual-aperture که مانند چشم انسان عمل می کرد و می توانست میزان نور ورودی را تنظیم کند، توانست امتیاز 99 را از DXOMARK بگیرد که تا آن زمان به هیچ برند دیگری تعلق نگرفته بود.

در تولد ده سالگی گوشی های هوشمند سری S، بار دیگر این شرکت سنگ تمام گذاشت و با معرفی سه عضو جدید به نام های Galaxy S10 Plus Galaxy S10e Galaxy S10 جهان را شگفت زده کرد.

 

Galaxy S10 به عنوان پرچمدار این گروه با تعداد زیادی فناوری جدید و منحصر بفرد مانند پردازنده سریع، دوربین فوق العاده، شارژ بی سیم و .... تجربه ای بی نظیر برای کاربرانش ایجاد کرد. این گوشی هوشمند با ظاهر جدیدش در حالی که مجهز به فناوری 5G بود، توانست بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

 Galaxy S10 Plus که به نوعی کامل کننده تجربه فوق العاده گوشی های هوشمند S10 می باشد، با نمایشگر بزرگتر و دوربین های بیشتر که در هر شرایطی عالی ترین عکس ها را ارائه می داد، توانست در ثبت خاطرات کاربران به زیبایی بدرخشد.

 

Galaxy S10e یک گوشی هوشمند کوچک و جمع و جور بود که این شرکت آن را برای کاربرانی طراحی کرده بود که علاقه ای به صفحه نمایش بزرگ ندارند. البته این گوشی بسیار زیبا با نمایشگر HD+Infinity-O ثابت کرد که در عین کوچکی بسیار کارایی داشته و می تواند پاسخگوی کلیه نیازهای کاربرانش باشد.

دهه جدید را نیز این برند با سه عضو جدید از خانواده آغاز کرده است: GalaxyS20 ،GalaxyS20Plus ،GalaxyS20Ultra .

یک مجموعه فوق العاده که با داشتن پردازنده Exynos990 بسیار روان بوده و در اجرای برنامه های مختلف از سرعت بالایی برخوردارند. این گوشی های هوشمند که مجهز به فناوری 5G می باشند، از دوربین های فوق حرفه ای برخوردار هستند که از به روز ترین و بهترین فناوری های روز دنیا بهره مند می باشند. امکانات فوق العاده گوشی های هوشمند S20 ، این مجموعه را به بهترین گوشی های هوشمند این برند تا به امروز تبدیل کرده است.

درست است که امروزه محصولات سامسونگ را می توان در هر خانه ای یافت و این برند قطعا یکی از نام آشنا ترین فناوری های روز دنیاست ولی قطعا این شرکت نیز مانند هر کمپانی دیگر مسیر دور و درازی برای رسیدن به این مرحله پشت سر گذاشته است. از آنجا که مسیر موفقیت هیچ گاه به پایان نخواهد رسید و پیشرفت های دنیای فناوری هر روز ادامه خواهد داشت؛ قطعا این برند نیز مسیر طولانی تری را در پیش رو خواهد داشت.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

چه گوشی هایی کمترین افت قیمت را دارا هستند

تاریخ ارسال : 1400/08/12

با توجه به این که اجتناب از استهلاک تقریبا امری غیر ممکن است، طبیعتا کاربران و مصرف کنندگان با قبول این واقعیت تلاش می کنند که در انتخاب محصولات علاوه بر قیمت به کیفیت محصول تولیدی توجه بیشتری داشته باشند. این اهمیت و حساسیت در خصوص لوازم الکترونیکی ضروری و اولیه بیشتر خود را نشان می دهد.

کاربران گوشی های هوشمند طی .وسیعی از افراد را شامل میشود چراکه تمامی افراد در قرن بیست و یک نیازمند یک گوشی هوشمند هستند و بسیار محدودند افرادی که نیازی به ارتباط با دنیای مجازی به طور مستمر و روزمره نداشته باشند در میان این کاربران گروهی صرفا برای رفع نیازهای خود اقدام به خرید گوشی هوشمند میکنند و تا زمان خراب نشدنش اقدام به خرید نسخه ی جدیدی از این گوشی ها نخواهند کرد از طرف دیگر گوشی قبلی خود را نمیتوانند بفروشند چون به عبارتی از رده خارج شده است اما گروه  دیگری از این کاربران هستند که هر ساله گوشی خود را عوض کرده و اقدام به فروش نسخه ی قبلی میکنند و یا کسانی که بعد از گذشت دو الی سه سال برای تنوع و پیشرفت امکانات گوشی خود اقدام به تعویض آن میکنند برای همین اینجاست که مسئله ی افت قیمت گوشی قبلی حائز اهمیت میشود

 

با توجه به این که اجتناب از استهلاک تقریبا امری غیر ممکن است، طبیعتا کاربران و مصرف کنندگان با قبول این واقعیت تلاش می کنند که در انتخاب محصولات علاوه بر قیمت به کیفیت محصول تولیدی توجه بیشتری داشته باشند. این اهمیت و حساسیت در خصوص لوازم الکترونیکی ضروری و اولیه بیشتر خود را نشان می دهد.

با توجه به قیمت نسبتا بالا و کاربرد فراوان گوشی های هوشمند، این فناوری جدید نیز از جمله محصولات مهمی است که دقت نظر خاص خریداران را می طلبد؛ چرا که با انتخاب درست، حداقل محصولی را انتخاب خواهند کرد که بعد از یک سال از کمترین میزان استهلاک برخوردار بوده و در صورت نیاز به تعویض بشخشی از هزینه های مربوط به دستگاه جدید را جبران کند.

بر اساس گزارش جی اس ام آرنا؛ هر کاربر بریتانیایی به طور متوسط بعد از 16 ماه گوشی هوشمند خود را تعویض کرده و گوشی قدیمی را با افت قیمت تقریبا 50 درصدی به فروش می رساند. با توجه به این که زمان تعویض گوشی هوشمند در کشورهای مختلف پیشرفته حول و حوش همین عدد می باشد و افت قیمت گوشی های قدیمی اجتناب ناپذیر است، تحقیقاتی در این خصوص صورت گرفته تا میزان کاهش قیمت گوشی های هوشمند برندهای مختلف را با هم مقایسه کند.

MusicMagpie یک خرده فروش آنلاین لوازم الکترونیکی بازسازی شده در بریتانیا می باشد که داده های بسیار جالبی در خصوص استهلاک گوشی های هوشمند پس از دوازده ماه ارائه داده است:

بر اساس این گزارش دستگاه های اپل به طور متوسط 41 درصد ارزش ریالی خود را پس از یک سال استفاده از دست می دهند که این عدد در مورد گوشی های هوشمند سامسونگ 64 درصد می باشد. نکته جالب توجه این گزارش آنجاست که در مورد دستگاه های اپل، در سال دوم استفاده از دستگاه، عدد افت قیمت به 60 درصد خواهد رسید که برای گوشی های هوشمند سامسونگ این عدد به 77 درصد در سال دوم می رسد. مقام سوم این مقایسه به گوشی های هوشمند وان پلاس یک داده می شود که بعد از یک سال 69 درصد و بعد از دو سال 78 درصد کاهش قیمت خواهند داشت.گوشی های هوشمند گوگل با افت قیمت 65 درصدی در سال اول و 83 درصدی در سال دوم در جایگاه بعدی و هواوی نیز بعد از یک سال استفاده با کاهش 75 درصدی و در سال دوم با کاهش 87 درصدی در پایین جدول قرار می گیرد.

این پژوهش نشان می دهد که ارزش گوشی های هوشمند گران قیمت، بعد از 6 ماه استفاده بیش از 599 دلار افت قیمت داشته است.

به طور کلی نتایج این مقایسه چیزی به دور از انتظار نبوده و جای تعجب نیست که گوشی های هوشمند اپل و سامسونگ پس از یک سال ارزش بیشتری نسبت به سایر برندها داشته باشند. نتیجه مقایسه در مورد گوشی های هوشمند هواوی نیز کاملا قابل پیش بینی بود و صدرنشینی این برند در جدول بیشترین میزان استهلاک، با توجه به تحریم های اعمال شده بر روی این شرکت می تواند کاملا طبیعی باشد.

شرکت خرده فروش MusicMagpie اعلام کرده است : البته بعضی از مصرف کنندگان تمایلی به تعویض گوشی هوشمند خود نداشته و سعی می کنند با ارتقا دستگاه، عمر مفید آن را افزایش دهند. هرچند که تعویض گوشی هوشمند قدیمی با گوشی جدید می تواند بهترین راهکار برای کم کردن ضرر خرید گوشی جدید باشد ولی تقریبا حدود 33 درصد کاربران تمایلی به این کار ندارند. نکته جالب توجه اینجاست که این امر با سن افراد رابطه مستقیم داشته و هرچه سن افراد بیشتر باشد، احتمال تعویض گوشی نیز در آنها کمتر است. حتی داده ها نشان میدهد که حدود 10 درصد افراد فروش گوشی های هوشمند خود را به امید این که ارزشش با گذشت زمان افزایش یابد به تعویق می اندازند. باوری که به نظر نمی رسد خیلی منطقی بوده و به واقعیت تبدیل شود.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

سیم کارت اقتصادی و دانش آموزی انارستان

تاریخ ارسال : 1400/08/11

احتمالا تا امروز نام سیم کارت های انارستانی به گوشتان خورده است سیم کارت هایی که با شرایط خاصی به افراد تعلق میگیرد و دارای محدودیت هایی هستند که شاید برای بعضی از دانش آموزان و نوجوانان ناخوشایند باشد، فارغ از بحث ذکر شده این سیم کارت ها بسیار اقتصادی میباشند زیرا در مرحله ی اول اعطای این سیم کارت ها رایگان میباشد و در این شرایط اقتصادی که سیم کارت ها حداقل 100 هزار تومان قیمت دارند بسیار به صرفه میباشد البته ماجرا در همینجا تمام نمیشود و این سیم کارت ها بسته ای را به عنوان بسته ی خوشامد به همراه خود دارند که در ادامه به این بسته اشاره میکنیم

 

احتمالا تا امروز نام سیم کارت های انارستانی به گوشتان خورده است سیم کارت هایی که با شرایط خاصی به افراد تعلق میگیرد و دارای محدودیت هایی هستند که شاید برای بعضی از دانش آموزان و نوجوانان ناخوشایند باشد، فارغ از بحث ذکر شده این سیم کارت ها بسیار اقتصادی میباشند زیرا در مرحله ی اول اعطای این سیم کارت ها رایگان میباشد و در این شرایط اقتصادی که سیم کارت ها حداقل 100 هزار تومان قیمت دارند بسیار به صرفه میباشد البته ماجرا در همینجا تمام نمیشود و این سیم کارت ها بسته ای را به عنوان بسته ی خوشامد به همراه خود دارند که در ادامه به این بسته اشاره میکنیم

رایگان کردن سامانه شاد یکی از مهمترین اقدامات دولت برای کاهش این بخش از هزینه های خانوارها بود. ولی با توجه به این که دغدغه های این بخش پایان ناپذیر است، مسئولان و مدیران مشغول در این حوزه تلاش کردند تا در کنار کاهش هزینه های مربوط به اینترنت؛ به فکر ایمن سازی فضای اینترنت برای کودکان و نوجوانان دانش آموز هم باشند و بالاخره بعد از تلاش فراوان ، سیم کارت دانش آموزی انارستان را به جامعه در حال تحصیل کشور معرفی کردند.

مدیر پروژه سیم کارت انارستان، جناب آقای جعفر زیاری، بیان داشتند که تعرفه های این سیم کارت تا 35 درصد ارزان تر از تعرفه عادی می باشد و در بخش محتوای ویژه این سیم کارت، میلیون ها ریال تخفیف در برنامه های آموزشی ویژه کاربران در نظر گرفته شده است. ایشان ابراز امیدواری کردند که با توجه به رایگان بودن سیم کارت انارستان؛ کاهش محسوسی در هزینه های اینترنت خانوارها دیده شود.

هر سیم کارت دانش آموزی انارستان شامل 63 گیگابایت اینترنت 9 ماهه ( هر ماه 7 روز 7 گیگابایت اینترنت رایگان ) می باشد که کاربران می توانند با اولین خرید شارژ ( حداقل 1000 تومان ) از یک بسته خوش آمد که شامل 3 گیگابایت اینترنت، 100 دقیقه مکالمه درون شبکه و 100 عدد پیامک داخل شبکه با مهلت استفاده یک ماهه می باشد، برخوردار شوند.

دانش آموزان علاقمند به خرید این سیم کارت می توانند به همراه والدین خود به صورت حضوری به دفاتر همراه اول کل کشور مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاه همراه اول این سیم کارت را به صورت آنلاین سفارش دهند. برای فعال سازی این سیم کارت رایگان نیز فقط کافیست پدر یا مادر شناسنامه خود و کارت ملی فرزند خود را به همراه داشته باشند.

در صورتی که دانش آموزان یا والدین گرامی برای دریافت سیم کارت احتیاج به راهنمایی بیشتر دارند؛ می توانند کد 220 را به شماره 30006860 پیامک کرده تا پشتیبانی های لازم در این خصوص را دریافت کنند. 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

ایرانسل و پیش شماره طلایی 0900

تاریخ ارسال : 1400/08/09

پیش شماره های سیم کارت ها گاهی فقط در حد چهار رقم معمولی که با صفر شروع میشوند نیستند و تغییر یک رقم آنها میتوان قیمت سیم کارت را میلیون ها تومان جابه جا کند برای مثال پیش شماره ی 912 که گرانترین پیش شماره میباشد ارزش سیم کارت را چندین برابر میکند مابقی پیش شماره نیز اولویت بندی شده و هرکدام ارزشی را دارا هستند 

پیش شماره های سیم کارت ها گاهی فقط در حد چهار رقم معمولی که با صفر شروع میشوند نیستند و تغییر یک رقم آنها میتوان قیمت سیم کارت را میلیون ها تومان جابه جا کند برای مثال پیش شماره ی 912 که گرانترین پیش شماره میباشد ارزش سیم کارت را چندین برابر میکند مابقی پیش شماره نیز اولویت بندی شده و هرکدام ارزشی را دارا هستند 

رایج ترین پیش شماره هایی که به گوشمان خورده است پیش شماره های 912 ، 911 ، 935 و… است اما این روز ها خبر رونمایی از پیش شماره ی جدیدی در بازار سیم کارت پیچیده است پیش شماره ای که مربوط به اپراتور ایرانسل میباشد در ضمن جالب است بدانید که اولین پیش شماره ای که ایرانسل با آن کار خود را آغاز کرد 935 بود و حال این پیش شماره ی جدید، پیش شماره ی رند 0900 میباشد

 

درست است که قیمت بسیار پایین سیم کارت اعتباری ایرانسل و دسترسی سریع و آسان، از مهمترین دلایل استقبال مردم از سیم کارت های این اپراتور می باشد، ولی قطعا نوآوری ها و خلاقیت های این اپراتور نیز، در حفظ و ثبات جایگاه امروزی آن نقش اساسی داشته است.

این اپراتور محبوب، از صبح روز سه شنبه چهارم آبان ماه 1400 پیش شماره خاص " 0900 " را با شعار" تو فوق العاده ای " ، به فهرست پیش شماره های تلفن همراه کشور افزوده است تا متقاضیان شماره های جدید بتوانند شماره دلخواه خود را از این پیش شماره سفارش دهند. فعال شدن این پیش شماره در شبکه تلفن همراه کشور، به عنوان جدیدترین سیم کارت دائمی، می تواند خدمتی با ارزش در جهت رفع نیازهای جامعه مخاطب باشد.

این پیش شماره که تحت عنوان " شماره طلایی " از آن یاد می شود در سه سطح تک ستاره ، دو ستاره و سه ستاره به همراه بسته های اولیه پرحجم در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. سیم کارت تک ستاره این پیش شماره شامل بسته اینترنت همراه 48 گیگابایتی با مهلت استفاده 6 ماهه، سیم کارت دو ستاره شامل 144 گیگابایت اینترنت همراه با مهلت 9 استفاده ماهه و سیم کارت سه ستاره شامل بسته اینترنت همراه 288 گیگابایتی با مهلت استفاده یک ساله پس از فعال سازی می باشد. 

هر سه سیم کارت نیز شامل بسته مکالمه 900 دقیقه ای و بسته پیامک 500 تایی به کلیه مخاطبان ایرانسلی و غیر ایرانسلی نیز می باشد.

قیمت خرید سیم کارت های دائمی 0900 ، برای سیم کارت های تک ستاره 900 هزار تومان، سیم کارت دو ستاره یک میلیون و نهصد هزار تومان و سیم کارت های سه ستاره دو میلیون نهصد هزار تومان می باشد.

 

نوع سیم کارت

حجم بسته مکالمه

حجم بسته پیامک

حجم بسته اینترنت

مهلت استفاده از بسته

قیمت

سیم کارت تک ستاره

900 دقیقه

500 عدد

48 گیگابایت

6 ماه

900 هزار تومان

سیم کارت دو ستاره

900 دقیقه

500 عدد

144 گیگابایت

9 ماه

یک میلیون و نهصد هزار تومان

سیم کارت سه ستاره

900 دقیقه

500 عدد

288 گیگابایت

یک سال

دو میلیون و نهصد هزار تومان

 

 

 

علاقمندان به خرید این سیم کارت ها می توانند با مراجعه به وب سایت اختصاصی این پیش شماره به آدرس https://900.ir/ فرایند خرید آن را تکمیل کرده و سپس سیم کارت خود را که به نشانی آنها ارسال می گردد، دریافت کنند. متقاضیان در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی یا پشتیبانی، می توانند با شماره 900 از خطوط ایرانسلی و شماره 09379000000 از سایر خطوط تماس گرفته و از پشتیبانی و راهنمایی کارشناسان ایرانسل بهره مند گردند. 

ایرانسل به عنوان رکورددار ارائه دهنده اینترنت پرسرعت همراه، نخستین ارائه دهنده اینترنت 5G در کشور نیز می باشد اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، پیش شماره 0900؛ را با شعار" خط نسل متمایز " در دسترس همگان قرار داده تا متقاضیان بتوانند شماره دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایند. این شماره طلایی علاوه بر داشتن شماره های رند و جذاب، در سه سطح ارائه شده تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران در هر سطحی باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


 

سیم کارت های رایگان دانش آموزی انارستان

تاریخ ارسال : 1400/08/09

انارستان از شش سال پیش برای حل مشکل و دغدغه والدین که بابت تربیت فرزندان خود داشتند ایده ای را تحت عنوان ایجاد یک زیست بوم در جهت حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی پیاده سازی نموده و قدم در ارائه سیم کارت های دانش آموزی گذاشته است.

همانطور که میدانید فضای اینترنتی روز به روز دارد ناامن تر می شود و از لحاظ اخلاقی به ابتذال بیشتری کشیده میشود برای مثال شبکه ی اجتماعیی مانند اینستگرام در چهار پنج سال گذشته صرفا پلتفرمی بود برای به اشتراک گذاری تصاویر و لحظاتت و دوستانه و خانوادگی اما در حال حاضر به قدری به ابتذال کشیده شده که بیانش در این محتوا جایز نمی باشد بنابراین تمامی ما در معرض خطر می باشیم اما از آنجایی که بزرگسالان می توانند با فکر و دوراندیشی عاقلانه ی خود از این مخمصه رها شوند زیاد جای نگرانی وجود ندارد و نگرانی اصل بر سر کودکان و نوجوانان است که ممکن است سلامت روحیشان را به طور کامل از بین ببرد و خب اینجا بار این مسئولیت سنگین به دوش خانواده ها میفتد که اینترنت را به طور کنترل شده در اختیار فرزندان خود بدهد

 

طبق گفته های جعفر زیاری، مدیر پروژه سیم کارت انارستان، این سیم کارت ها ویژه کودکان و نوجوانانی است که سن 6 تا 18 را دارند و دسترسی به اینترنت برای این سیم کارت به نوعی طراحی شده که آن ها فقط می توانند از سایت هایی که در فهرست سپید هستند، دیدن کنند و امکان دسترسی به سایت ها و پلتفرم هایی که در آن لیست نیست به عنوان مثال اینستاگرام یا فیسبوک، را ندارند.

انارستان از شش سال پیش برای حل مشکل و دغدغه والدین که بابت تربیت فرزندان خود داشتند ایده ای را تحت عنوان ایجاد یک زیست بوم در جهت حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی پیاده سازی نموده و قدم در ارائه سیم کارت های دانش آموزی گذاشته است.

زیاری افزود که امروزه ایمن بودن فضای اینترنت در دنیا به یک چالش بسیار مهم تبدیل شده و به همین منظور روزی را به نام روز جهانی اینترنت پاک اختصاص داده اند.این روز که در دنیا به روز اینترنت امن تر مشهور است هرساله در دومین روز از دومین هفته ماه دوم سال میلادی با هدف پاسخگویی به نگرانی خانواده ها بابت آسیب های مخرب این فضا بر روی فرزندانشان و بالا بردن سطح آگاهی عمومی در جهت چالش های پیش رو با فضای اینترنت از سال 2004 تا به امروز برگزار شده و توسط کمیسیون اروپا نامگذاری گردیده که به همین منظور در 170 کشور دنیا این رویداد جشن گرفته می شود و در ایران نیز این روز به نمایندگی انارستان برگزار می شود.

وی اظهار داشت که سیم کارت های تحت عنوان انارستان تمامی امکانات سایر سیم کارت ها نظیر مکالمه،اینترنت نسل 4.5 پرسرعت و پیامک همراه اول را دارا هستند.

 در پایان زیاری این موضوع را نیز اضافه کرد که این سیم کارت ها رایگان هستند و متقاضیان کافیست برای دریافت این سیم کارت ها عدد 220 را به شماره 30006860 پیامک بزنند که پس از دریافت سیم کارت تمام راهنمایی های لازم به والدین داده می شود.امکان دریافت سیم کارت های انارستان به وسیله ثبت سفارش آنلاین در سایت همراه اول نیز وجود دارد و به هر فرد تنها یک بار سیم کارت دانش آموزی انارستان داده می شود.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


 


صفحه 7 از 20