جزئیات بیشتر از شیائومی 12X

تاریخ ارسال : 1400/09/02

مدت زمان زیادی از کشف یک گوشی جدید هوشمند از سری 12 شیائومی با کد psyche توسط یکی از منابع شناخته شده صنعت موبایل نمی گذرد، دستگاهی که گفته می شد با شماره مدل 2112123G برای بازار چین و شماره 2112123AC در بازار های جهانی شناخته خواهد شد. بازار شایعات که بعد از این افشاگری ها حسابی داغ شده بود؛ امروز با خبری جدید از دنیای دیجیتال شیائومی بسیار رونق گرفت.

همانطور که برند اپل مجموعه هایی تحت قالب آیفون 12 ، آیفون 13 و… معرفی میکند و هر کدام از این مجموعه ها شامل چند سری گوشی مانند آیفون 12 ، آیفون 12 پرومکس و… میشوند برند شیائومی نیز همین روش را در پیش گرفته است به شکلی که گوشی هایش را تحت عنوان مجموعه هایی روانه ی بازار میکند اما به دلیلی که این برند از محبوبیت برند اپل برخوردار نیست این مجموعه ها ترند نمیباشند و غوغایی که برای مثال آیفون 13 به پا کرده است را به پا نکرده اند اما خب بررسی این گوشی ها خارج از لطف نیست چرا که این برندها هر روزه دارند برای بهتر شدن تلاش میکنند که بتوانند جایگاه بالایی را کسب کنند

مدت زمان زیادی از کشف یک گوشی جدید هوشمند از سری 12 شیائومی با کد psyche توسط یکی از منابع شناخته شده صنعت موبایل نمی گذرد، دستگاهی که گفته می شد با شماره مدل 2112123G برای بازار چین و شماره 2112123AC در بازار های جهانی شناخته خواهد شد. بازار شایعات که بعد از این افشاگری ها حسابی داغ شده بود؛ امروز با خبری جدید از دنیای دیجیتال شیائومی بسیار رونق گرفت.

گزارش های جدید نشان می دهد که شیائومی بر روی دو مدل گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 870 کار می کند که احتمال می رود یکی از آنها با برند ردمی روانه بازار گردد. گوشی هوشمند بعدی که با برند شیائومی معرفی خواهد شد، با نام 12 ایکس دارای ابعاد 4/145 در 4/65 خواهد بود.

شنیده ها حاکی از آن است که همراه مدل های شیائومی 12 و شیائومی 12 اولترا، کوچکترین گوشی هوشمند سال های اخیر شیائومی به نام شیائومی 12 ایکس رونمایی خواهد شد.

نمایشگر امولد 6.28 اینچی با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 12 هرتزی این گوشی هوشمند از فناوری 5G پشتیبانی می کند. اخیرا گوشی هوشمند شیائومی 12 ایکس در پلتفرم های گواهی TENAA و  3 دیده شده است که می تواند بیانگر پشتیبانی این مدل از فناوری شارژ سریع 67 وات هم باشد.

از دیگر ویژگی های شیائومی 12 ایکس، استفاده از تراشه اسنپدراگون 870 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است که قطعا یکی از دلایل اصلی درخشش این مدل در رویداد سال 2022 شیائومی خواهد بود. گفته می شود که این مدل از HDR10 پشتیبانی کرده و در زیر صفحه نمایش، نسل جدید اسکنر اثر انگشت قرار دارد که البته هنوز از مزایای دقیق آن آگاهی نداریم.

درست است که در حال حاضر اطلاعات دقیق زیادی در مورد شیائومی 12 ایکس در دسترس نیست، ولی با نزدیک شدن سال نو میلادی و رویداد 2022 شیائومی، امیدواریم جزئیات بسیار روشن تری از این مدل در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

هرآنچه لازم است درباره ی ترابرد بدانید

تاریخ ارسال : 1400/09/01

در مرحله ی اول اگر صرفا ترابرد را معنی کنیم برای همه ی ما عجیب میرسد که چرا یک اپراتور باید چنین اجازه ای بده که شخصی بدون آنکه عضو اپراتور شود و سیم کارت مربوط را تهیه کند بتواند از خدمات آن اپراتور استفاده کند! اما قطعا ترابرد پذیری یک اپراتور دارای مزایای مخصوص به خودش است که در این محتوا با تمامی این موارد و هر مورد دیگری که مربوط به ترابرد و ترابردپذیری سیم کارت است آشنا میشویم

در مرحله ی اول اگر صرفا ترابرد را معنی کنیم برای همه ی ما عجیب میرسد که چرا یک اپراتور باید چنین اجازه ای بده که شخصی بدون آنکه عضو اپراتور شود و سیم کارت مربوط را تهیه کند بتواند از خدمات آن اپراتور استفاده کند! اما قطعا ترابرد پذیری یک اپراتور دارای مزایای مخصوص به خودش است که در این محتوا با تمامی این موارد و هر مورد دیگری که مربوط به ترابرد و ترابردپذیری سیم کارت است آشنا میشویم

این شیوه مانند هر سرویس دیگری دارای معایب و مزایایی می باشد که لازم است مشترکین قبل از اقدام به آنها توجه داشته باشند. قطعا جذابیت امتحان کردن اپراتورهای مختلف با صرف هزینه ارزان و تغییر اپراتور بدون از دست دادن شماره کنونی در کنار حفظ ارزش سیم کارت می تواند از مهمترین مزایای این سرویس باشد؛ ولی مشترکین باید دقت نمایند که در صورت پشیمانی امکان انصراف محدود است و حتی ممکن است با درخواست مشترک موافقت نگردد ؛ علاوه بر این ، سرویس ترابرد هنوز نیازمند به تکامل بوده و گزارشاتی از مشترکین مبنی بر مشکلات فنی دیده می شود. در هرصورت این سرویس برای افرادی که بنا به هر دلیلی نمی خواهند شماره فعلی شان از دست بدهند؛ سرویس بسیار مناسبی است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قوانین و مقرراتی را در خصوص ترابرد پذیری تصویب و به دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی ابلاغ کرده است که متقاضیان این روش بهتر است قبل از ثبت درخواست از دستورالعمل های ابلاغی آگاهی کامل داشته باشند.

 

قوانین مربوط به ترابرد شماره های تلفن همراه بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرح ذیل می باشد:

 

امکان ترابرد سیم کارت های دائمی تنها به سیم کارت دائمی و سیم کارت های اعتباری به سیم کارت اعتباری وجود دارد.

هر شماره در سال حداکثر دو بار می تواند تقاضای ترابرد داشته باشد.

مشترک هر اپراتور حداقل سه ماه بعد از خریداری و فعال سازی سیم کارت، می تواند درخواست ترابرد به اپراتور دیگر را ثبت نماید. در خصوص درخواست های بعدی تنها فعال بودن سیم کارت ( بدون قید زمانی بازه سه ماهه) کافی می باشد. 

پس از ترابرد هیچ تغییری در شماره مشترک ایجاد نمی شود.

پس از ترابرد، مشترک می تواند همانند سایر کاربران اپراتور جدید ( اپراتور پذیرا) از تمامی محصولات و خدمات آن بهره مند شود.

میزان اعتبار سیم کارت اعتباری بعد از ترابرد صفر خواهد شد، بنابراین بهتر است مشترکین سیم کارت اعتباری، قبل از ترابرد اعتبار خود را مصرف نمایند.

ترابرد سیم کارت های دائمی فقط در صورتی انجام می پذیرد که مشترک متقاضی، بدهی کارکرد نداشته باشد. به همبن خاطر مشترکین سیم کارت های دائمی باید در مدت زمان 24 ساعت، صورت حساب اولیه اعلام شده از سوی اپراتور فرستنده را تسویه نمایند.

متقاضیان این سرویس می توانند درخواست خود را در پورتال اپراتور مقصد ( اپراتور جدید) ثبت نمایند. بعد از ثبت درخواست برای سیم کارت های اعتباری یک روز و سیم کارت های دائمی سه روز زمان لازم است تا درخواست بررسی و ترابرد صورت پذیرد. البته امکان ثبت حضوری درخواست مشترکین در نمایندگی های فعال اپراتورها، در سراسر کشور وجود دارد که اصلا توصیه نمی شود. 

تکنولوژی ترابرد با قدمتی 15 ساله در حال حاضر در بیش از 70 کشور دنیا من جمله ایران انجام می شود و این امکان را به مشترکین اپراتورهای مختلف می دهد تا با حفظ سیم کارت، از خدمات اپراتورهای دیگر بهره مند شوند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

ساعات اینترنت شبانه ی همراه اول

تاریخ ارسال : 1400/08/30

بسته های شبانه نیز که معمولا محدودیت زمانی دارند، در یک بازه زمانی تعریف شده قابل دسترسی هستند و از قیمت پایین تری نسبت به بسته های روزانه برخوردارند.

جذابیت فیلم و سریال های هالیوودی به قدری زیاد است که تمامی گروه های سنی را درگیر خود کرده است و افراد در اوقات فراغت خود سرگرم این سریال ها میشوند اما هزینه ی بالای اینترنت خیلی اوقات باعث می شود افراد نتوانند سریال و فیلم محبوب خود را دانلود کنند همراه اول به همین منظور بسته هایی را تحت عنوان بسته های شبانه ی همراه اول به مشترکین همراه اول اعطا کرده است این بسته ها که بسیار اقتصادی میباشند در ساعاتی خاص قابل استفاده اند و بیشتر افراد به محض فرا رسیدن ساعت فایل های مورد نظر خود را برای دانلود آماده کرده و بعد بقیه ی کارهای خود میرسند البته لازم به ذکر است که تمامی اپراتور ها از جمله ایرانسل هم بسته های شبانه را دارا هستند اما ما در این محتوا صرفا به بسته های شبانه ی همراه اول و البته بهتر است بگوییم بسته های ساعات خاص همراه اول میپردازیم چرا که در این میان بسته های صبحانت همراه اول و بسته های تلفیقی نیز موجودند.

لازم به ذکر است که شما برای فعالسازی تمامی بسته هایی که در این محتوا ذکر میشود نیاز به یک سیم کارت همراه اول دارید

 

 

بسته های اینترنت روزانه به صورت کوتاه مدت، بلند مدت و یک ماهه طراحی شده است تا بتواند پاسخگوی طیف وسیع مشترکین و تنوع سلیقه ها باشد.

بسته های شبانه نیز که معمولا محدودیت زمانی دارند، در یک بازه زمانی تعریف شده قابل دسترسی هستند و از قیمت پایین تری نسبت به بسته های روزانه برخوردارند.

بسته های صبحانت نیز با طراحی خلاقانه و قیمت مناسب دارای حجم های متنوعی می باشد که مشترکین می توانند بسته به نیاز خود از آن بهره مند شوند.

در طرح های پیشنهادی همراه اول بسته پیشنهادی ویژه مشترکین جدید نیز وجود دارد که از خدمات خاص این اپراتور برای کاربران جدید الورود می باشد.

 

هزینه خرید بسته

 

هزینه خرید بسته های همراه اول برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول بر روی قبض خواهد آمد و برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول مبلغ بسته و 9%مالیات ارزش افزوده در زمان فعال سازی سرویس از شارژ کسر خواهد شد.

 

نحوه خرید بسته

 

روش های خرید بسته های اینترنتی بدین صورت است که کاربران بعد از انتخاب بسته مورد نظر می توانند با انتخاب یکی از دو روش ذیل نسبت به فعال سازی آن اقدام می کنند

·        خرید بسته اینترنت با استفاده از کد دستوری

·        خرید بسته اینترنت از طریق وب سایت همراه اول

 

اتمام بسته

 

بسته های خریداری شده به دو علت پایان مدت اعتبار و یا پایان حجم بسته به اتمام میرسند که با پایان یافتن بسته قابلیت تمدید خودکار برای برخی بسته ها ( ماهانه،سه ماهه، شش ماهه،و یک ساله آلفا+) فعال خواهد شد. ولی این قابلیت برای برخی بسته های کوتاه مدت مانند یک روزه و هفت روزه وجود نداشته و کاربر در صورت تمایل می تواند بسته جدید خریداری کند. در صورت عدم خرید بسته جدید اینترنت مشترک با تعرفه عادی که طبیعتا گران تر می باشد، محاسبه می گردد.

در خصوص بسته هایی که قابلیت تمدید خودکار دارند؛ کاربران می توانند با ارسال کد دستوری #8*100* این دستور را لغو کنند.

 

رزرو بسته

 

همراه اول این امکان را به مشترکین خود می دهد که حتی در صورت داشتن بسته فعال آلفا+، می توانند بسته جدیدی را نیز رزرو نمایند تا بعد از پایان یافتن بسته فعلی، بسته رزرو به صورت خودکار فعال گردد. در این طرح امکان تغییر ( با کد دستوری #100*) و حتی حذف بسته رزرو ( با کد دستوری#8*100*) نیز همیشه برای مشترک وجود خواهد داشت. مبلغ بسته رزرو در زمان فعال سازی به حساب مشترکین دائمی منظور شده و یا از میزان اعتبار مشترکین اعتباری کسر می گردد.

مشترکین برای آگاهی از وضعیت بسته خود ( باقیمانده، مهلت اعتبار و بسته رزرو ) می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

·        از طریق سامانه جامع #10* با شماره گیری کد دستوری #320*10*

·        از طریق سامانه #100* با شماره گیری کد دستوری #0*100*

·        ارسال عدد 320 لاتین به سامانه جامع پیامکی 10

·        ارسال عدد 0 لاتین به سامانه پیامکی 8080

·        مراجعه به حساب کاربری همراه من و قسمت گزارش مصرف

 

بسته های اینترنت ساعات مشخص

 

این بسته شامل گروهی از بسته های پرسرعت نوترینو می شود که مختص بازه مشخصی از ساعات شبانه روز می باشد، مانند بسته های اینترنت صبحانت ( 6 صبح تا 12 ظهر) و بسته های شبانت (2 تا 7 صبح). با توجه به این که امکان فعال سازی این بسته ها با سایر بسته های همراه اول وجود دارد، به راحتی کاربران می توانند از شرایط ویژه این بسته ها در زمان نیاز خود استفاده نمایند. فقط لازم است که کاربران توجه داشته باشند در صورت فعالسازی همزمان این بسته ها با سایر بسته ها، اولویت مصرف با بسته های ساعات مشخص می باشد.

 

بسته های صبحانت همراه اول

 

بسته صبحانت از بسته های ساعات مشخص است که همه مشترکین دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول می توانند از آن استفاده کنند. این بسته ها که در بازه زمانی مشخصی از شبانه روز قابل مصرف میباشد، فاقد تمدید خودکار حجمی و زمانی هستند. البته مشترکین در یک زمان فقط می توانند یک بسته ساعات مشخص را فعال نمایند و در صورت فعال سازی این بسته با سایر بسته های اینترنت، اولویت مصرف با بسته ساعات مشخص می باشد.

 

نام بسته

مدت زمان اعتبار

قیمت (ریال)

مدت زمان مصرف

کد دستوری

8 گیگابایت

سی روز

80000

6 صبح تا 12 ظهر

# 33123*100*

12 گیگابایت

سی روز

100000

6 صبح تا 12 ظهر

# 33124*100*

 

با توجه به محدودیت زمانی مصرف بسته های صبحانت ( 6 صبح تا 12 ظهر)، همراه اول در کنار برخی از بسته های روزانه خود ( قابل مصرف در طول شبانه روز)، صبحانت هدیه ( قابل مصرف در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر ) را به به مشترکین پیشنهاد می دهد که این بسته ها می تواند بسیار مفید و مناسب باشد.

 

بسته های روزانه با هدیه صبحانت

 

 

نام بسته

هدیه همراه

مدت زمان اعتبار

قیمت ( ریال)

نوع بسته

کد دستوری

1 گیگا بایت

به همراه 100 مگابایت هدیه صبحانت

سی روز

104000

یک ماهه

# 264*100*

2 گیگا بایت

به همراه 200 مگابایت هدیه صبحانت

سی روز

139000

یک ماهه

# 263*100*

10 گیگابایت

به همراه 1 مگابایت هدیه صبحانت

سی روز

294000

یک ماهه

# 262*100*

15 گیگابایت

به همراه 1.5 مگابایت هدیه صبحانت

سی روز

369000

یک ماهه

# 261*100*

 

بسته های شبانت

 

بسته های اینترنت شبانه که از بسته های ساعات مشخص می باشد و شرایط فعال سازی آن با بسته های صبحانت کاملا برابر است، با توجه به حجم و مدت زمان اعتبار معمولا قیمت های متفاوتی دارند و در بازه های مختلفی از شب ارائه می شوند. این بسته ها به خاطر سرعت و پهنای باند اینترنت شبانه ؛ از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردارند.

بسته های نامحدود اینترنت شبانه که معمولا به صورت یک روزه، یک هفته و یک ماهه با سرعت بدون مرز و حجم نامحدود ارائه می شوند جزء بسته های نوترینو با سقف منصفانه مصرف هستند.

مشترک در یک زمان تنها می تواند یکی از بسته نامحدود شبانه را فعال کرده و در صورت فعال سازی همزمان آن با بسته های آلفا+، در ساعات شبانه اولویت مصرف با بسته نامحدود می باشد.

 

 

نام بسته

مدت زمان اعتبار

قیمت ( ریال)

مدت زمان مصرف

کد دستوری

سقف منصفانه 450 گیگابایت

سی روز

199000

1 بامداد تا 11 صبح

# 33232*100*

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

خرید آنلاین سیم کارت ایرانسل و مزایای آن

تاریخ ارسال : 1400/08/29

ایرانسل به عنوان اولین و معتبرترین اپراتور دیجیتال در کشور که همواره در ارائه طرح های متنوع پیشتاز بوده است، تلاش کرده است تا در این دوران مشترکین خود را تنها نگذاشته و با فراهم کردن زمینه های یک خرید آسان و ارزان، آسودگی خاطر کاربران را فراهم آورد.

در اوایل رونق اینترنت و ایجاد فروشگاه های اینترنتی کمتر کسی جرات میکرد که به صورت آنلاین اقدام به خرید کالایی از این طریق کند و وجه نقد خود را راهی این بستر نماید چرا که در مرحله ی اول هیچ تضمینی نمیافت که کلاهبرداری در کار نباشد و و کالایی که خریداری میکند به دستش برسد همچنین اگر از سایت هایی که قصد خرید از آن را داشت اطمینان داشت بازهم مطمئن نبود که کالای خریداری شده مطابق عکس و مشخصات موجود در سایت باشد اما با گذشت زمان و اثبات اینکه خرید اینترنتی چقدر میتواند در وقت و هزینه صرفه جویی کند باعث شد که امروزه در فروشگاه های اینترنتی مانند رندباز سیم کارت نیز به شکل اینترنتی خرید و فروش شود

 

ایرانسل به عنوان اولین و معتبرترین اپراتور دیجیتال در کشور که همواره در ارائه طرح های متنوع پیشتاز بوده است، تلاش کرده است تا در این دوران مشترکین خود را تنها نگذاشته و با فراهم کردن زمینه های یک خرید آسان و ارزان، آسودگی خاطر کاربران را فراهم آورد.

در طرح فروش ویژه سیم کارت های ایرانسل، این اپراتور امکان خرید و ارسال رایگان سیم کارت اعتباری، دائمی با پیش شماره 0900، سیم کارت حرفه ای، سیم کارت دانش آموزی کوشا، و سیم کارت ویژه مودم اینترنت پرسرعت ( TD-LTE) را به صورت آنلاین فراهم کرده است. البته در فروشگاه های آنلاین ایرانسل همیشه امکان خرید آنلاین سیم کارت با هزینه ارسال 295 هزار ریال وجود داشته است، ولی این بار ایرانسل با حذف هزینه ارسال، خدمت ویژه ای را به مشترکین خود ارائه داده و سیم کارت های خریداری شده در این طرح را به صورت صددرصد رایگان با پست به آدرس خریدار ارسال می نماید.

علاقمندان به این طرح می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین ایرانسل ، در بخش خرید سیم کارت، ابتدا نوع سیم کارت مورد نظر خود را به همراه بسته اولیه مربوطه انتخاب و سپس با پرداخت هزینه سیم کارت، آن را خریداری نمایند.

ایرانسل به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران، در طول سالها تلاش نموده است که تمامی خدمات خود مانند خرید بسته های اینترنت ثابت و همراه، خرید شارژ، پرداخت قبض، مودم اینترنت ثابت و همراه، شرکت در حراج شماره های رند، تجهیزات خانه هوشمند و .... را در فروشگاه های خود به صورت آنلاین ارائه دهد که این امر در شرایط پاندمی نقش موثری در حفظ فاصله اجتماعی ایفا کرده است.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

عکاسی حرفه ای با دوربین گوشی های هواوی

تاریخ ارسال : 1400/08/26

قطعا یکی از اصلی ترین آیتم های مورد علاقه همه کاربران دوربین های گوشی های موبایل است و این علاقمندی کمپانی های تولید کننده را به سمت توسعه و ارتقا فناوری دوربین ها سوق داده است. رقابت برندهای مطرح جهانی در این حوزه بخصوص در سال های اخیر بسیار تنگاتنگ بوده و پیشرفت قابل ملاحظه دوربین ها بیانگر توسعه روز افزون این تکنولوژی می باشد. بدون شک شرکت هواوی که از دیر باز به عنوان یکی از پیشتازان حوزه عکاسی با موبایل شناخته می شود، از بزرگترین و مهمترین رقبای فعال در این عرصه به شمار می آید.

امکان ندارد که شما صاحب یک گوشی هوشمند باشید ولی تجربه ی عکاس با دوربین سلفی آن را نداشته باشید دوربین های سلفی برای اولین بار بر روی دوربین ها اجرا شده بودند خیلی مورد استقبال قرار نگرفته بودند اما با گذشت زمان و اجرای آن بر روی برخی از گوشی های هوشمند به رکن ثابت و پر طرفدار گوشی ها تبدیل شده و بر سر کیفیت این دوربین ها رقابتی بزرگ برپا شد اما بعد از گذشت چند سال و رسیدن این کیفیت به اوج مسائل دیگری به میان آمدند مانند قابلیت زوم عکاسی پرتره و… اما اینبار ما شاهد فناوری دیگری در این دوربین ها میباشیم فناور که با حرکات دست میتواننیم دوربین را تنظیم کنیم و لازم به لمس صفحه ی گوشی نمیباشد

قطعا یکی از اصلی ترین آیتم های مورد علاقه همه کاربران دوربین های گوشی های موبایل است و این علاقمندی کمپانی های تولید کننده را به سمت توسعه و ارتقا فناوری دوربین ها سوق داده است. رقابت برندهای مطرح جهانی در این حوزه بخصوص در سال های اخیر بسیار تنگاتنگ بوده و پیشرفت قابل ملاحظه دوربین ها بیانگر توسعه روز افزون این تکنولوژی می باشد. بدون شک شرکت هواوی که از دیر باز به عنوان یکی از پیشتازان حوزه عکاسی با موبایل شناخته می شود، از بزرگترین و مهمترین رقبای فعال در این عرصه به شمار می آید.

شرکت هواوی با تجربه طولانی و موفق خود در تولید دوربین گوشی های هوشمند، این بار با توسعه یک فناوری کاملا جدید توانسته است به سطح تازه ای از این تکنولوژی دست پیدا کرده و کیفیت عکاسی با موبایل را به صورت قابل ملاحظه ای ارتقا دهد. این نوآوری هواوی که اخیرا توسط سازمان ثبت مالکیت چین به رسمیت شناخته شده است، قادر به تشخیص ژست های حرکتی و تنظیم خودکار Viewfinder بر اساس حرکات کاربر است. فناوری ای که می تواند جذابیت عکاسی با گوشی های هوشمند را دو چندان کرده و برای کاربران حرفه ای و بلاگرها بسیار سودمند باشد.

استفاده از این فناوری جدید در گوشی های هوشمند، امکان تشخیص Gesture را به دوربین های گوشی اضافه می کند، یعنی این که دوربین گوشی Gesture دست کاربر را تشخیص داده و کاربر می تواند با دور یا نزدیک تر کردن انگشتان خود از هم، میزان زوم دوربین موبایل را تنظیم کند. این تکنیک بسیار راحت، گرفتن عکس های سلفی و دسته جمعی را بسیار آسان تر و لذت بخش تر می کند.

تنظیم Viewfinder دوربین های جدید نیز به کاربران این اجازه را می دهد تا بدون جدا کردن مونوپاد و برهم زدن صحنه، تصاویر را مرور کنند. به نظر می رسد به لطف این تکنولوژی در آینده ای نه چندان دور کاربران گوشی هوشمند هواوی، عکاسی های حیرت انگیز و فوق العاده ای را تجربه خواهند کرد.

هرچند که پیشینه هواوی نشان می دهد که کاربران این برند در حال حاضر نیز از بهترین دوربین موبایل در جهان استفاده می کنند. گوشی هوشمند P50 Pro هواوی به لنزهای رده حرفه ای HUAWEI XD Optic، پردازش کننده پیشرفته تصویر HUAWEI XD Fusion Pro و تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز می باشد که ترکیب آنها با هم توانسته است امتیاز 143 را در تستهای تخصصی DXOMARK کسب کند. این امتیاز که گوشی هوشمند P50 Pro را در صدر جدول رده بندی و چهار پله بالاتر پرچمدار اپل از iphone 13 Promax قرار می دهد، نشان می دهد که دوربین این گوشی هوشمند از بهترین و به روز ترین دوربین حال حاضر دنیای عکاسی با موبایل می باشد.

دوربین های فوق پیشرفته هواوی فقط محدود به مدل های پرچم دار این شرکت نمی باشد و تقریبا همه گوشی های این شرکت از میان رده تا اقتصادی از فناوری جدید هوش مصنوعی بهره مندند. بنابراین با وجود آن که زمان استفاده از این فناوری جدید دوربین در گوشی های هواوی، هنوز مشخص نیست، ولی کارنامه درخشان این شرکت نشان می دهد که به زودی باید شاهد به کارگیری این فناوری در همه گوشی های هوشمند جدید هواوی باشیم.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


 


صفحه 4 از 20